Presentation av teamet, del 1

Vi tänkte köra en ordentlig presentationsrunda av vårt härliga och kreativa team. Vi kommer ta några presentationer i taget, så det inte blir ett mastodontinlägg :)

image1907
Namn/nick: Anna K
Kort om mig: Jag är snart (inom några veckor) 30 år gammal. Jag bor tillsammans med min man och hund i centrala Piteå, men jobbar 8 mil söderut i Skellefteå som gymnasielärare. Knäcker extra som aerobicinstruktör dessutom.
Scrappat sedan: På allvar sedan våren 2006.
Favoritscrappryl: För tillfället thickers.
Favoritfärg att scrappa med: Jag gillar de flesta färger, så länge de är rätt klara och skarpa.
Scrappar mest/helst om: Eftersom jag inte har några barn, scrappar jag mest om mig själv och min vardag. På senare tid har mina goa vänner och de saker vi gör tillsammans också fått stort utrymme på mina layouter. Inspireras av: Många andra duktiga scrappare.
Skapar bäst när... : jag har lite bråttom och när nytt scrapmaterial landat i postlådan.


image1908
Namn/nick: Marie/Smarre
Kort om mig: Snart 36 år, gift samt mamma till tre barn, bosatt på vischan utanför Skellefteå och för närvarande arbetar jag för fullt som förskollärare.
Scrappat sedan: Började så smått 1996 när jag väntade mitt första barn men började på allvar ungefär två år senare.
Favoritscrappryl: Knappar och band.
Favoritfärg att scrappa med: De flesta beroende på hur fotona ser ut.
Scrappar mest/helst om: Barnen och familjens upplevelser i allmänhet, vardagen
Inspireras av: Allt möjligt. Kan inte längre läsa en tidning eller se på teve utan att hitta något som skulle kunna bli bra till någon layout eller liknande. Lite hobbyskadad med andra ord. :)
Skapar bäst när... : jag står själv i min ensamhet vid arbetsbänken och har fått en ny härlig skiss att bita i.

image1909
Namn/nick: Karin/Kakan
Kort om mig: Jag är 24 år, bor i Linköping med min, till sommarn, fästman och pluggar till socionom.
Scrappat sedan: Vintern 2006.
Favoritscrappryl: Dymo, akrylfärg och PAPPER!!
Favoritfärg att scrappa med: Hmm, det som matchar fotot bäst :) Men gärna både murrigt och färgglatt bara det inte är för "platta" färger.
Scrappar mest/helst om: Mina nära och kära!
Inspireras av: Andras snygga LO:s, skisser, nytt material och olika utmaningar!
Skapar bäst när... : huvudet sprutar av kreativitet som bara vill komma ut! Gärna i sällskap med någon och helst till bra musik.

image1910
Namn/nick: Camilla/Smörblomman
Kort om mig: 36 år, tvåbarnsmamma och lärare.
Scrappat sedan: Mars 2007.
Favoritscrappryl: Skärapparaten är en nödvändighet, annars skulle jag säga mönstrade papper i massor...
Favoritfärg att scrappa med: Väldigt många olika, ibland softa och ibland färgglatt till tusen.
Scrappar mest/helst om: Barnen och semestrar.
Inspireras av: Nya scrapsaker, skisser och scrappare.
Skapar bäst när... : jag har utmaningar som ska göras.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av Mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du ska besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna andra :)
Sköt om dig!
Kram SaraIsabell/v/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback