Skiss med twist #11

Idag ska vi bjuda dig på vår sista Skiss med Twist. Ja det kan säkert dyka upp någon som gästspel vid något tillfälle sånt kan man aldrig veta.  :-)

Dagens skiss är gjord av Kicki/pickos och ser ut så här:

image1136

Sofie/Fiffi har scrappat skissen i originalversion:
image1140

Sedan twistar vi ett kvarts varv medsols och skissen ser ut så här:
image1137

Den versionen har Heléne tolkat så här:
image1141

Sedan twistar vi ytterligare ett kvarts varv och då ser skissen ut så här:
image1138

Den versionen har Pia scrappat:
image1142

Så twistar vi ett sista kvartsvarv och får denna skiss:
image1139

och den har Marie/Smarre tolkat så här:
image1143

Det var dagens skisser och vi utmanar dig nu att testa någon av dessa versioner. Du har till och med lördag 8/9 på dig att skicka ditt bidrag till
[email protected] Glöm inte att skriva vilken av versionerna du använde.

Sedan hoppas vi att du som gillar skisser har total koll på vår blogg den kommande veckan för det är total skissmani som gäller!

Kommentarer
Postat av: E

hej! jag gillar verkligen alla Pias Lo:s och jag undrar om hon har någon blogg där man kan kika in?

2007-09-02 @ 13:56:57
Postat av: dilorf

Håller med! Pia är grymt säker på att måla på sina layouter.. :) De är en helt annan division!!
Härliga layouter från er alla.. Ska bita taf i denna twist nu, ska bara bestämma mig för vinkel.:)

Postat av: Smarre

Vi håller med, Pias stil är grym!
:-)
Länk till Pias blogg (och alla andra i teamet) finns en bit ner i menyn på höger sida.

2007-09-03 @ 12:46:20
URL: http://mariekarlsson.blogg.se
Postat av: Sollan

Hmm, undrar bara när ni ska lägga upp av dessa skisser. Jag skickade in ett bidrag och jag vill gärna kunna lägga upp den på min blogg snart Kramen

2007-09-15 @ 14:58:35
URL: http://minscrubb-sollan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback