Kreativa inramningar

Vi utmanar dig att rama in dina foton på ett mer kreativt sätt än du vanligtvis brukar. Deadline är 20/10 och du skickar ditt bidrag till [email protected]

Meritxell målade ramen runt fotot med akvarellfärg och ramade sedan in hela layouten med en massa blommor:
image1347

Sofi/Fialoppan lekt lite med sina clearstamps och gjorde en härlig ram till fotot:
image1348

Vad kan du komma på att göra?

Lycka till!

*********************************************************************************
Du glömmer väl inte bort att skicka in ditt bidrag till den senaste Utmaningsresan?
Söndag vid midnatt är sista chansen....
*********************************************************************************

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har alldeles nyligen hittat till den här sidan, har aldrig hört talas om den förut, men nu kollar jag in varje dag och så fort jag får tid ska jag ta tag i nån av de små utmaningarna! Sååå kul!

Postat av: Heléne

Kul att du hittat hit Linda! Välkommen!

2007-10-14 @ 14:30:45
Postat av: Skrapmia

Mmmm det där är en utmaning jag går igång på... :)

2007-10-16 @ 08:45:44
URL: http://www.skrapmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback