Rallyt är snart över för denna gång

Åh vilket underbart RALLY vi har haft även denna gång! Superkul att så många ville vara med och scrappa med oss! Det finns hundratals med underbara layouter och annat scrappat i forumet att kika på och det finns garanterat inspiration till många scrapstunder framöver.

Stort TACK till er alla som varit med och gjort detta RALLY möjligt! Det innebär förstås Scraputmaningens härliga team som planerat och genomfört det och självklart även alla sponsorer som ställer upp med priser av alla möjliga slag - men allra mest till er härliga scrappare som varit med och tagit våra utmaningar, glatt hejat på andra och lekt med oss. Ni är underbara hela högen!!

Vinnare kommer att meddelas under tisdagen om allt går som vi planerat....så håll utkik!!

Vi hoppas att det kommer bli fler rallyn men antagligen blir det en sommarpaus först. Ni måste ju hinna ladda upp med nya bilder också! :-)

Vi tackar för oss för denna gång och så tycker vi att ni ska ta ett varv till hos våra gulliga sponsorer och se vad de har laddat upp för nya spännande saker!


Forma hantverk

Inkywings

Rufsans

Cards of Maria

Kortmakaren 

Klubb GarnGlad

Scraproom 

Scrap it 

Minneskatten

Scrapoteket

Scraphuset

Annas scrapbooking

Scrappakalja

Hobbyhuset


Kommentarer
Postat av: Therése

Tack alla som gjort helgens begivenheter möjligt. Det har varit superkul!!! Massor av inspirerande utmaningar
- det har verkligen varit svårt att välja! Ser verkligen fram emot nästa gång!

2007-05-20 @ 12:42:29
Postat av: theValkyria/Gunilla

Tack så mycket för ett kul rally. Jag hann bara en LO, men den var desto roligare att göra ;-). Bra jobbat tjejer!

Postat av: cattis

Trodde jag skulle hinna vara med lite på kvällen...Men var helt slut efter en hel dag på scrapmässan i Gävle så jag orkade inte... =( Men ser framemot nästa rally till hösten!
Ska kika in senare och hämta lite inspiration. För det finns nog en hel del underbara alster där inne! =)

2007-05-20 @ 13:44:06
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Linda

Stort tack för ett jätteroligt rally! Längtar redan tills nästa gång :)

2007-05-20 @ 14:42:01
URL: http://www.lindah.se
Postat av: Pampam

Tack så mycket för ett jätteroligt rally. Mitt första och absolut inte det sista. Ser framemot nästa rally.

2007-05-20 @ 15:32:34
URL: http://pampam.blogg.se
Postat av: Bárbara

Det var min första gång med och jag hade jättekul!Hann inte med allt men det gör inget för jag hade jättekul!
Tack för en härlig dag fullt av roliga utmaningar!
KRam Bárbara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback