Några scrappiga RALLYerbjudanden från våra sponsorer

Inför RALLYT har ett par av våra sponsorer ställt till med specialerbjudanden för er skull.
Läs och fröjdas!

Klubb GarnGlad

Under Krisit-Himmelsfärdshelgen 17 tom 20 maj lämnar jag dessutom 20% rabatt på Garn och GarnGlad-produkter (utom just prenumerationer) i shoppen om man skriver koden "Garn" i meddelanderutan. Jag kommer inte vara hemma under den helgen utan orderbekräftar from. 21/5.

ScrapRoom
Vårt erbjudande i webshopen helgen  den 19-20/5 är följande:
För orders mot faktura överstigande 300:- sänder vi varorna fraktfritt.
OBS! Det gäller alltså bara den helgen och endast mot faktura (ej kortbetalningar).
Kodord för ordrarna är "RALLY" och skall skrivas in i anteckningsrutan.

Vi ses väl imorrn klockan 9 på rallyforumet?


Kommentarer
Postat av: Kada

Bara en liten rättelse; i sista stund blev min resa ombokad, så jag är hemma - men jag tänker Scrappa/Rally-delta (!) så jag svarar på era order from. 21/5 precis som det står :-) Välkomna in i shoppen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback