Ny färgutmaning brun/beige + valfri accentfärg

Nu är det fredag och helgen närmar sig med stormsteg och vi bjuder på en ny färgutmaning. Den här gången är valet både styrt och icke-styrt. Utmaningen består i att använda färgen brun/beige och en valfri accentfärg. Vi hoppas att du inspireras och antar vår utmaning och skickar oss din tolkning till [email protected] senast lördag den 7/6.

Teamet har plockat bland sina papper och hittat många olika roliga kombinationer.

Först ut är Camilla/floweret som valde gul/orange:
image799

Evelina/maskrosfjun använde sig av grönt:
image800

Karolina/Peterlina fick med några stänk av ljusblått:
image801

Pia använde sig av turkost:
image802

Anna-Carin/anaber toppade sin layout med orangea blommor:
image803

Avslutningsvis så använde sig Kicki/Pickos av rött på sin layout:
image804

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: elsamaja

Öhh, jag antar att det ska vara 7/7, eftersom inlägget är skrivet efter sen 7/6?
Frågvis och sugen på att vara med

Postat av: elsamaja

Jag har skickat in mitt bidrag till färgutmaningen

2007-07-01 @ 10:58:08
URL: http://elsamajarun.blogg.se/
Postat av: elsamaja

Jag missade att skriva vilket som var min accentfärg, det är ljus turkos, som redan fanns lite av i ena papperet.

2007-07-01 @ 11:11:11
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback