Vi presenterar Gulligullan

Scraputmaningen gästas i december av Linda/Gulligullan som själv presenterar sig så här:


Linda heter jag och kallar mig för Gulligullan på diverse forum. Jag är 30 år, bor i Malmö med min sambo och blivande man Sebastian och våra två katter. Jag jobbar på WM-data i Malmö som verksamhetskonsult.


Att scrappa är något av det roligaste jag vet! Jag började egentligen som kortmakare för ca 3 år sedan, men ramlade in på scrappandet för ca 1½ år sedan och är totalfast! Det ger så mycket glädje, inspiration och framförallt gemenskap. Eftersom vi inte har några barn ännu så scrappar jag mest om mig själv, Sebastian, våra upplevelser tillsammans, min familj och mina vänner. Just nu blir det mycket layouter om vår Greklandsresa i somras. Vad jag inte kan leva utan när jag scrappar är först och främst min skärmaskin =) Därefter är jag ganska beroende av mönstrat papper, blommor, journalingstämplar och rubrikmaterial (thickers, dymo, QK rubons).

Jag är väldigt glad och hedrad över att ha blivit erbjuden att bli Scraputmaningens gästdesigner för december månad. Jag kommer att göra mitt bästa för att bidra med inspirerande layouter och jag hoppas ni alla hakar på mina utmaningar som kommer presenteras under december månad.


Så här ser Linda ut in action:
image1537

Om ni vill kika på Lindas samlade alster, klickar ni in på http://lindasdagar.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback