Ett urval av veckans insända bidrag

Då var det dags att visa upp lite insända bidrag igen. Vi har fått många fina och idag har vi bestämt oss för att visa upp två bidrag från två olika utmaningar. TACK för alla fina vi får se!!

Vi börjar med ScrapJacked #9 där Jenny Svensson gjorde denna härliga tolkning.
image459

Även Diana Jonsson gjorde en fin tolkning med ett störtskönt foto.
image460

Sedan har vi färgutmaningen där det var blått/vitt/grönt som var inspirationskällan.
Här har vi Katja Eklund med en härlig somrig layout med härlig pappersdoodling och underbara blommor.
image457

Och så har vi Lotta Rosander som gjorde den här härligt gröna skogslayouten där hon tog igen blått i några brads, blommor och fotot.
image458

Kommentarer
Postat av: Katja

Tack tack tack vad gulliga ni är som gillar det jag gjort. Blir så glad och stolt!!!! Att jag får vara med bland alla dessa fina alster de andra skapat.

Det här blir en bra dag!

Kram Katja

Postat av: Jenny / Jeja

...och lika glad och stolt är jag! Tänk att min LO får vara med bland alla de här fina layouterna!

Kramis

2007-04-22 @ 12:44:07
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Heléne

Wow tjejer!! Vilka underbara layouter ni har skapat!! Go girls!! :-)

2007-04-22 @ 20:32:20
Postat av: Morfen

Så snygga bidrag ni har gjort tjejer!! Jättekul och inspirerande!

2007-04-23 @ 12:25:07
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Dilorf..

Jätteläckra LO's tjejjer!!

2007-04-23 @ 13:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback