Välkommen hit!

Vad kul att du har hittat hit till Scraputmaningen. Jag hoppas att du kommer trivas här på bloggen och du kommer få mängder av utmaningar för att göra din scrapping ännu roligare.

Jag som har dragit igång denna sida är Mamma Mu, eller Smarre som en del känner mig som. Jag älskar att scrappa och använder mig ofta av diverse utmaningar för att komma igång snabbt.

Jag kommer då och då lägga ut en ny utmaning för dig att inspireras av. Det kan vara teknikutmaningar, skisser, reklamannonser eller annat som känns passande just då. Sedan är det fritt fram för dig om du vill anta utmaningen eller inte. Det finns ingen tidsbegränsning utan se det här som ren och skär inspiration. Vill du visa upp något du har gjort utifrån utmaningarna så får du gärna maila maila layouten till mig eller lägga upp en länk i en kommentar. Tänk bara på om du mailar en layout att förminska bilden till ca 400 pixlar. Jag sitter på modem och det går så himla trögt om bilderna är alltför stora...  :-)

Nu kör vi igång det roliga! Och förresten, sprid ordet till dina kompisar!


Kommentarer
Postat av: Sanna F

Kul! Här ska jag titta in för att få utmaningar

Postat av: Elle Andersson

Ååå va kul att höra från dig!
Kommer besöka din blogg ofta för inspiration.

Kram & Lycka till!

2006-10-23 @ 12:08:04
URL: http://elles.wordpress.com/
Postat av: Anna-Karin N

Hej!
Länge sedan man "såg" dig
Jätteskoj att våra vägar möts igen:-))

Minns du mig?
Roligt med en ny blogg, och med umaningar:-)


Kram

2006-10-24 @ 20:24:51
URL: http://koysdagar.blogspot.com/
Postat av: Junitjej

Vilken underbar blogg!!! Hoppas det är ok att jag skapar en länk till denna på min blogg. Ha det gott!

2006-11-06 @ 19:55:52
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback