Bildinspiration #1

Här kommer den allra första utmaningen!

Den här gången är det en bild som inspirerade mig till att göra layouten nedan. Kanske kan den även inspirera dig? Du väljer själv vad det är du vill ta till dig. Det kanske är som i mitt fall hjärtat, men det kan lika gärna vara färgerna, placeringen eller citattecknen som du faller för. Eller kanske något helt annat poppar upp när du ser bilden. Sätt igång och skapa och så hoppas jag att du visar vad du gjort för oss!
Bildinspiration #1

Här är min layout från denna bild:
125899-2

Lycka till! Och du...sprid ordet till dina vänner!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

OJ - så stora dina barn blivit!!!! Kul med en ny blogg! Jag lägger in den bland mina länkar!

Postat av: Malena

Vilken inspirerande layout!!!!

2006-10-23 @ 12:01:41
URL: http://malenascrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback