Våga blanda mönster!

Hurdan scrappare är du? Håller du dig till kända och väl beprövade marker eller vågar du mixa vilt? Utmaningen den här gången är att du ska mixa 5 olika mönstrade papper. Självklart kan de vara från samma tillverkare så de harmoniserar fint men de kan lika gärna vara olika och ändå ge härliga effekter till dina layouter. Titta här på vad våra designers har gjort med sina papper och sätt dig sedan och testa själv. Du kanske till och med blir förvånad över hur kul det är att mixa!  :-)

blanda mönster Kicki
Kicki
Bazzill cardstock, blandade mönstrade papper, Heidi Swapp chipboard, Foof-a-La knapp, Doodlebug brads, floss, Fluid Chalk, QK Metro, häftklamrar, svart penna.

blanda mönster Camilla
Camilla
Papper: Provo craft, Basic Grey, Wild aspargus, Scalloped Bazzill, akvarellpapper Penna: Zig journaling and title pen cofee, vit sakura soufflé  Övrigt: Häftklammer

blanda mönster Emilia
Emilia
3 papper från Chatterbox och de andra två vet jag ej tillverkare på, rubons AMM, blomma från Prima.

Kommentarer
Postat av: Morfen

Villka fina layouter och jag gillar särskilt journalingen på "Hemlis". Det är sånt som är så roligt att gå tillbaks till tror jag, att läsa om hur man kände och tänkte just då.

Postat av: Moma

Wow så läckert! Jag älskar alla! Det är svårt att blanda så mycket mönstrat utan att det blir grilligt men ni har lyckats kanonbra!

2006-11-25 @ 21:13:40
URL: http://www.bigmoments.se
Postat av: Theosolveig

keep it up very nice site

2009-02-13 @ 10:40:27
URL: http://theosolveig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback