Kristina Mårdby

Först ut i raden av presentationer och layouter om sig själva är Kristina Mårdby. Så här säger hon:

Jag heter Kristina Mårdby men är mest känd på nätet som pickos/Kicki och häckar på
www.scrappiz.se mest varje dag... Jag är snart 29 år gammal och är gift med Niklas och vi har två barn tillsammans: Maja (dec -03) och Elias (okt -05) samt Niklas son Lucas (aug -00) varannan helg, och det är dessa som oftast syns på mina layouter. Vi bor i V. Frölunda i Göteborg sedan  5 år tillbaka.
Skapat i olika former har jag gjort så länge jag kan minnas och scrappat har jag gjort sedan -98 men den stora utvecklingen har kommit de senaste åren. Jag har ingen bestämd stil direkt (förutom kanske att jag ofta har många foton på mina sidor) utan gillar att testa på det mesta. Jag älskar att arbeta efter skisser (och andra utmaningar med) för då går det mycket fortare för mig, vilket är bra när man inte har så mycket tid för skapande.

Kristina Mårdby

Kommentarer
Postat av: jenny_li

Åh - vilken härligt detaljrik layout! Älskar de där detaljerna som sticker utanför ramen - det kommer att plankas, var så säker! Haha - jag som just sålt mina foamisar, plötsligt ser jag folk som gör snygga saker med just foamisar överallt...! Skulle inte förvåna mig om jag snart sitter här med ett gäng igen... *sch!*

Postat av: Kicki

Tusen tack Jenny!
Det värmer! :-)
Planka på du bara!

2006-11-08 @ 12:16:19
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Children Games

Excellent site.

2010-01-13 @ 11:02:01
URL: http://children-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback