Camilla Stenlund

Då får vi lov att presentera Camilla Stenlund och hennes layout om favoriter och hon säger att bakgrunden egentligen är orange men att hennes scanner föredrog gult.  :-)
Så här säger Camilla om sig själv:

Mitt namn är Camilla Stenlund och kallar mig Floweret på nätet. Det bästa jag vet är mina två barn, min sambo, friluftsliv, att pyssla och baka kakor. Bor på två ställen, mest i Saxnäs i södra lapplands fjälltrakter och just nu i Tungelsta söder om Stockholm. Scrappat sedan 2004 och har en stil åt det hemmagjorda och sneda hållet dvs mycket handskrivet och rivna kanter. Gör oftast sidor i A4 format och minialbum men nytt för i år är 12 tum för sidor med mina barn ihop. Ser fram emot att skapa i utmaningarnas tecken då jag ofta hittar på utmaningar åt mig själv för att släppa loss kreativiteten!!

Camilla Sten


Kommentarer
Postat av: jenny_li

*skrattar* Vilken härlig bild av dig, Camilla! Och en rolig layout såklart - hinner du verkligen med att spela Sims OCKSÅ?? *imponerad!*

Postat av: Moma

Läckert! Vilket kul foto! Så där skulle jag aldrig våga bjuda på mig själv.

2006-11-08 @ 19:53:36
Postat av: Marie

Sedärja!! Visste väl att vi hade en hel del gemensamt!! LOL Bara hela första raden stämmer ju på pricken och sedan fortsätter det... Otroligt cool och rolig LO!!

/Din DT-kompis

2006-11-13 @ 22:51:00
Postat av: Kada

Härlig LO, vännen! Äälskar din stil :-)

2006-12-10 @ 20:05:19
URL: http://www.sodak.se
Postat av: Vegardagathe

Lovely site keep it i will be back that you.

2009-02-10 @ 09:11:29
URL: http://vegardagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback