Vem är DU?

Den här veckan tänkte jag att vi skulle fokusera på oss själva. Vad är det som gör dig till just dig? Vem ÄR du? Vad gillar du? Vad tänker och känner du? Ta fram något du känner eller upplever just nu och få ner det på en layout. Prioritera DIG på papper (eller digitalt förstås för er som digiscrappar) för en gångs skull!

Här nedan ser ni en layout som jag har gjort om mig och snart kommer de övriga tjejerna att fylla på med sina layouter.

Scrappa på och skicka dem gärna till oss så får ni vara med och visa upp!
[email protected] (max 500x500 pixlar är du snäll)

Marie Karlsson
Layout gjord av Marie Karlsson

Kommentarer
Postat av: jenny_li

Hej - kul att SE dig också, inte bara som ord per mejl! Vilken fin och tänkvärd sida - den kommer du säkert att värdesätta om några år, när du ser i backspegeln på den du är idag!

Postat av: AnnikaE

Men Marie, vad kul att se dig igen! Jag har tänkt på dig flera ggr på sista tiden och undrat var du tagit vägen i scrapsverige! Vi kanske bara hänger på olika ställen? Eller så är jag blind och döv, inte så ovanligt det heller... ;-) Sköt om dig! Kramis!

2006-11-11 @ 00:09:59
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Niklassara

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2010-02-24 @ 08:08:45
URL: http://niklassara.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback