ScrapJacked #15

Wow! Tänk att vi idag gör vår femtonde ScrapJacked! Det känns som igår vi började....

Det är därmed dags att jacka någon ny....och den här gången går vi rakt på sak!
Personen vi har valt ut är en som gör otroligt mycket fint och den här layouten är bara en droppe i hennes hav.
image659

Marie Robe alias Lily - du har blivit ScrapJackad!!

Här får du se hur teamet har använt sig av Maries layout:

Anna gillade helheten och norpade det mesta.
image661

Kicki / pickos tog fasta på att ha ett mönstrat papper som bakgrund och sedan blev det andra ganska enkelt så att det inte skulle bli för rörigt.
image662

Evelina / maskrosfjun insprirades av det slitna, blommorna i pappret, färgerna och pappersremsorna. de snirkliga rubonsen ersattes med utklippta snirklar på pappret.
image663

Johanna / silwerstar inspirerades av att ha ett mönsterpapper som bas, rubriken, och placering av foto, papper och rubrik.
image660

Det var teamets layouter - nu är det din tur! Gör din egen jackning av Maries layout och skicka den till oss senast lördag 9/6 för att få den visad på bloggen. [email protected]

Lycka till!!

Kommentarer
Postat av: Lily

Åh! Men herre Gud! Jag hoppade till här framför datorn... jag tar min dagliga bloggrunda... och vad hittar jag här?!!! Min dotter som tittar så busigt på mig! *skrattar*
Tusen tack för alla snälla ord - OCH tack till alla tjejer i teamet som inspirerar tillbaka!!! *jätteglad*

Postat av: Niklasmia

Great site

2009-05-19 @ 11:20:38
URL: http://niklasmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback