Insända bidrag

Bland alla filurer har ett och annat bidrag till de andra utmaningarna också smugit sig in. Idag presenterar vi tre utav dem.

Maria Wanche har gjort en härlig LO om en söt liten hundvalp som hon såg på Cypern. Det är skiss med twist #2 som hon har tolkat så här:
image728

Samma skiss har även Camilla Ekman tolkat. En färgklick som sätter igång skapartarmarna hos design teamet:
image729

Slutligen har Diane (Venezuela) skickat in en LO om sport, som hon ser det i alla fall: Så här skriver hon själv i sitt mail till oss:
"Jag har scrappat en LO om fiske - vet inte om det räknas till sport eller ej;-) Jag
är ju inte direkt någon professionell sportfiskare, men däremot är jag
tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna och tävlar således även när jag fiskar:-D

Journalingen syns dåligt men det står så här: Fiske har länge varit den ultimata
avkopplingen för mig, men nu har det fått konkurrens av scrapbooking..."

Så här ser hennes LO ut:
image730

Det var en del utav veckans läsarbidrag. Håll ögonen öppna imorgon då en ny scrapjack visas.

Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback