Omvandlad kalender

Inför ett nytt år behöver man ju lite nya grejor. Självklart behöver jag en ny kalender så jag köpte en billig spiralbunden sak på Coop. Nackdelen är att de ser ju inte så himla roliga ut. Vad gör en pysslare då? Jo självklart snyggar man ju upp den! Insåg att jag inte tog något foto före, men ni kan ju föreställa er...svart framsida med stora vita siffror. Rotade fram några härliga papper och lite rubons från Fancy Pants och en massa sidenband från mina lådor. 2007 är cardstock stickers från Doodlebug. Vips så hade jag en helt ny kalender som gör mig betydligt gladare över att titta på. Fördelen med dessa är det skyddande plastomslaget. :-)

/Marie (som hade tänkt visa en dagbok oxå men kameran strejkade så den får bli vid ett senare tillfälle.)

kalender

kalenderfront

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilka underbara färger och vad snygg kalendern blev!! Tack för inspirationen.

2007-01-01 @ 19:13:45
Postat av: Kicki

Jättesnygg Marie!
Har också en kalender som ska "scrappas till" :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback