Anna Kassfeldt

Då har turen kommit till presentation av Anna Kassfeldt. Så här säger hon själv:

På nätet brukar jag kalla mig för Anna K, mer fantasi än så hade jag inte första gången jag skapade mig ett konto och sedan har det fått hänga med. Mest håller jag till på pyssel.net, men jag är även en flitig läsare på Scrappiz, men där skriver jag inte så mycket.
Jag är 28 år och bor i Piteå tillsammans med min man John och vår storpudeltik Milla. Till vardags är jag gymnasielärare på en naturbruksskola och undervisar i svenska och engelska. Jag extraknäcker dessutom på ett träningscenter som aerobicinstruktör sedan 1998.
Jag har scrappat på allvar sedan mars 2006 innan dess var jag till största delen kortmakare. Jag älskar Bazzill och Chatterbox papper. Förut kunde jag knappt scrappa en LO utan Chatterbox, men numera har även andra märken av mönstrade papper hittat hem till mig. Andra favoriter i scraplådan är så klart fluid chalk, akrylfärk, foamstamps, min QK, brads, öljetter och annat smått och gått. Något som jag har dille på just nu är band, band, band och åter band. Förut visste jag inte vad jag skulle göra av alla band och nu använder jag band på nästan alla layouter. Jag scrappar bara i 12 x 12, kanske skulle utmana mig själv att scrappa i en annan storlek.

Anna Kassfeldt

Kommentarer
Postat av: jenny_li

Jättefin LO - och härlig bild av dig också!

Postat av: Moma

Å vilket härligt foto! Jättefin lo också!

2006-11-08 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback