Presentation av teamet, del 4

Här kommer den sista presentationsrundan av vårt glada inspirationsgäng. Först ut idag är faktiskt en alldeles ny teammedlem. Vi hälsar härmed Keath/K8an välkommen till Scraputmaningen! Säkert kommer hon att skapa underbart kreativa alster som sätter igång er skaparlust.

Keath/K8an
image1990
Namn/nick: Keath/K8an
Kort om mig: 21 år, boendes med sambo i Malmö.
Scrappat sedan: April 2007.
Favoritscrappryl: Knappar.
Favoritfärg(er) att scrappa med: Nästan alla nyanser av grön.
Scrappar mest/helst om: Nära o kära!
Inspireras av: Andra scrappares bloggar, utmaningar, tävlingar, annonser m.m
Skapar bäst när... : jag sparat mig riktigt länge.

Camilla/Floweret
image1991
Namn/nick: Camilla/Floweret
Kort om mig: 30-årig kulturgeograf som jobbar som hotellreceptionist, tvåbarnsmor, bor i södra Lappland, älskar att sy, gillar att klättra och fjällvandra men blivit lat på senare år...
Scrappat sedan: 2004.
Favoritscrappryl: Häftapparaten.
Favoritfärg att scrappa med: Brun.
Scrappar mest/helst om: Vardagshändelser.
Inspireras av: Flickr och alla typer av tidningar, besatt av tidningar.
Skapar bäst när... : jag har tidsbrist.


Meritxell
image1992
Namn/nick: Meritxell -uttalas ME-RIT-CHEI- (mitt riktiga namn, men alla kallar mig för Meri).
Kort om mig: 30-åring spanjorska som bor i Stockholm. Gift med Torbjörn och mamma till 2 barn. Lärare men just nu mammaledig.
Scrappat sedan: 2004.
Favoritscrappryl: Papper, papper och papper!!
Favoritfärg att scrappa med: Svårt att säga bara en, men just nu: GRÖNT-ROSA-ORANGE-TURKOS.
Scrappar mest/helst om: Mina barn och tankar och känslor jag har.
Inspireras av: allt runt omkring mig: Färger, former, annonser, andra duktiga scrappare, bloggar, musik...
Skapar bäst när... : alla har lagt sig och jag sitter på kvällen i mitt rum. Allt är tyst och lugnt! Idéerna börjar flöda!


Linda/Liinda
image1993
Namn/nick:Linda Gradin/Liiinda
Kort om mig: 28 år, tvåbarnsmamma, fyrhundsmatte och enmanssambo. Bor i Skåne närmare bestämt saxtorp. Jobbar för tillfälligt i hemtjänsten.
Scrappat sedan: 2006 när minstingen kom till världen.
Favoritscrappryl: Just nu wellpapp och bubbelplast men det går nog snart över!
Favoritfärg(er) att scrappa med: Turkos, Lime, Orange & Cerise.
Scrappar mest/helst om: Vardagshändelser, familjen.
Inspireras av: Andra superduktiga scrappare, annonser, färger och roliga utmaningar.
Skapar bäst när... : resten av familjen sover!


Kommentarer
Postat av: Shopping Bitch

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback