Presentation av teamet, del 3

Idag är det dags för ytterligare några presentationer av vårt kreativa gäng.

image1984
Namn/nick: Cecilia/cillacilla
Kort om mig: 32 år, lärare, mamma till 2 flickor, Skånebo.
Scrappat sedan: September 2006.
Favoritscrappryl: Limroller.
Favoritfärg att scrappa med: Svart (med inslag av andra starka färger).
Scrappar mest/helst om: Mina barn och mig själv.
Inspireras av: Såväl utländska som svenska scrappare.
Skapar bäst när... : lugnet lagt sig om kvällarna och klockan passerar midnatt.

image1985
Namn/nick: Emilia
Kort om mig: 28 år, jobbar med systemutveckling och bor med sambo och son.
Scrappat sedan: Aktivt sedan hösten 2005, halkade in på det i USA 2002.
Favoritscrappryl: Clear stamps och kvadratstansar.
Favoritfärg att scrappa med: Gillar att använda många och glada färger.
Scrappar mest/helst om: Sonen och vardagslivet
Inspireras av: Härliga scrapböcker och scrapbloggar.
Skapar bäst när... : jag har en bunt nya framkallade kort framför mig.

image1986
Namn/nick: Hanna/Fnyz.
Kort om mig: 24år från Bollnäs, Hälsingland med en dotter på 2år. Bor i villa och jobbar åt sambon som ekonomiansvarig.
Scrappat sedan: April 2006.
Favoritscrappryl: Skärmaskin, å thickers.
Favoritfärg att scrappa med: Roooosa å brun.
Scrappar mest/helst om: Min dotter Matilda.
Inspireras av: Allt, surfar mycket runt i bloggar och gallerier men inspireras även av tyger, möbler, annonser m.m.
Skapar bäst när... : dottern sover, sambon är borta och det inte är nått bra på tv:n Wink

image1987
Namn/nick: Pia/Scrapangel
Kort om mig: Jag är 37 år, bor med min man och sonen Alexander som fyllt 4 år i Stockholm. Jag är utbildad biolog samt gymnasielärare i biologi och kemi.
Scrappat sedan: feb. 07
Favoritscrappryl: Akrylfärger!!! vit cardstock, sax, lim, en bra penna och skärmaskinen.
Favoritfärg att scrappa med: Starka färger samt vitt.
Scrappar mest/helst om: 90% om min son.
Inspireras av: Andra scrappares bloggar, olika gallerier och forum, ibland från någon scraptidning. Men jag hämtar också mycket inspiration från vanliga saker som tex mönster på en gardin eller reklam i tunnelbanan.
Skapar bäst när... : jag är hemma för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Karljessica

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback