Presentation av teamet, del 2

Idag är det dags för ytterligare några presentationer av vårt kreativa gäng.

image1913
Namn/nick: Evelina Roos/maskrosfjun
Kort om mig: 22-årig halvt utbildad upplevelseproducent som just nu jobbar som showåkare i Bugs Bunny och Ice South American Tour. Ett jobb som är rena drömmen. Jag älskar att resa, uppleva, kulturmöten och alla typer av äventyr. Åker skidor, seglar och konståker. Har även jobbat som vandringsguide i Alperna samt som bodycombatinstruktör.
Scrappat sedan: Hösten 2005.
Favoritscrappryl: Akrylfärg och rykande färska papper.
Favoritfärg att scrappa med: Väldigt varierande, men just nu mycket orange, gul och udda färgkombinationer.
Scrappar mest/helst om: Vardagen i mitt liv eftersom jag lever väldigt annorlunda nu när jag är ute på turné.
Inspireras av: Allt från designmöbler och grönsaker till mina kollegor här på scraputmaningen.
Skapar bäst när... : jag behöver rensa hjärnan från mitt i övrigt rätt fullspäckade liv =). Scrappingen för mig är avkopplande som tai chi.

image1914
Namn/nick: Linda/Gulligullan
Kort om mig: Jag är 31 år och bor i Malmö med sambo och två katter. Jag jobbar som verksamhetskonsult på Logica och ägnar stor del åt min fritid åt scrapbooking.
Scrappat sedan: Våren 2006.
Favoritscrappryl: Mååååånga...thickers, dymo, journaling stämplar/spots, bling, mönstrade papper.
Favoritfärg att scrappa med: Alla färger, jag väljer färger som matchar fotot och mitt humör för tillfället.
Scrappar mest/helst om: Mig själv, nära och kära, semester/upplevelsebilder.
Inspireras av: Andra scrappare, utmaningar, nya papper och dekos.
Skapar bäst när... : timmen är sen eller tillsammans med andra scraptokiga.

image1916
Namn/nick: Sophia/Fialia
Kort om mig: 32 år, Skånebo, tvillingmamma.
Scrappat sedan: Mars 2006
Favoritscrappryl: Skärmaskinen, thickers, blommor, bling, dymo (jaa helt omöjligt att säga bara en sak).
Favoritfärg att scrappa med: Svart och klara färger.
Scrappar mest/helst om: Kidsen, familjen, vänner, resor.
Inspireras av: Andra scrappare och nya scrapgrejer.
Skapar bäst när... : ungarna sover och jag har flera nya utmaningar, skisser eller nya scrapgrejer.

image1915
Namn/nick: Kristina el. Kicki/pickos
Kort om mig: 30 år, gift och har 3 barn (-03, -05, -07), bor i Göteborg, att pyssla är min stora passion i livet (förutom familjen då), jobbar som konsult åt ett bemanningsföretag men är just nu mammaledig.
Scrappat sedan: 1998, men har utvecklats mest under de senaste åren.
Favoritscrappryl: häftklamrar tror jag... men jag klarar mig inte utan min syl!
Favoritfärg att scrappa med: BRUNT! och det i kombination med andra snygga färger
Scrappar mest/helst om: Mest om barnen, men också om resten av familjen/släkten och annat skoj, lite sporadiskt också BoM.
Inspireras av: Andra scrappare, skisser, reklam, färger.
Skapar bäst när... : barnen sover och jag får sitta ostört och pyssla, gärna med lite trevlig musik i bakgrunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback