Läsaralster

Vi vill tacka för alla underbara läsaralster vi fått in den här veckan! Framför allt skissen var populär. Här visar vi ett urval av alla inskickade bidrag.

Joggemia skapade det här vackra kortet till utmaningen att använda virkade blommor. Blomman har hennes dotter virkat.
image2095

Catta/Catarina Viklund har gjort denna underbara layout till den saliga blandningen med tre foton, tre mönstrade papper och tre ord i rubriken.
image2096

Här är Susanne H:s underbara scraplift av Hanna/Fnyz
image2097

Och Annika/lillajo02 scrapliftade AnnaK och resultatet blev denna härliga
image2098

Den populära skissen skickade bl.a Tina in till.
image2099

Fru Grip gjorde också en underbar tolkning av skissen.
image2100

Vi avslutar med joggemias härliga skisstolkning.
image2101

Tack för att ni skickar in era bidrag till oss!

Kommentarer
Postat av: Catta

Oj, så roligt att ni visar upp min layout *tackar ödmjukast*.
Måste passa på att tacka för alla utmaningar också, dom är härliga! Jag skapar hur mycket som helst sen jag hittade till sidan... Kram Catta

Postat av: lilian E.Javaid

Detta är helt nytt för mig,och väldigt spännande.Att få på egen hand mixa ihop det man tycker mest om.
Men bara en fråga:Vad gör Ni sedan?Sätter Ni in det i ramar,elle hur gör NI???

Go on.Lej

2008-05-11 @ 11:15:17
Postat av: Gjermundmarit

Nice site, keep up the good work!

2010-02-18 @ 08:45:04
URL: http://gjermundmarit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback