Får du inget svarsmail?

Det är helt otroligt vilket härligt gensvar det blev på Utmaningsresan! Vi är impade över alla bidrag vi får se och vi är jätteglada för alla uppskattande ord ni skickar oss.

Vi har som ambition att försöka hinna att svara på alla mail som kommer, men med det tryck som blev efter första utmaningen har vi inte hunnit med oss riktigt. Det är därför inte säkert att det skickas svarsmail på de bidrag som skickas in till Utmaningsresan. Vi försöker, men om just du inte har fått något så vet du varför...  :-)

Vi håller också på för fullt att räkna röster till den första utmaningen. Det är EN dag kvar att rösta så har du inte gjort det så ta en titt på alla bidrag och skicka in din röst. Bidragen hittar du
här.

Du missar väl inte utmaning två på resan? Den handlar om UTVECKLING. Mer kan du läsa i detta inlägg.

Håll ut alla ni som väntar på besked om vilka som har kommit med i teamet. Det kom mycket röster och fusk emellan, men den som väntar på något gott....ja ni vet.  :)

Kommentarer
Postat av: LenaS

Får lite lätt panik då jag nu två gånger fått mitt mail i retur när jag försöker maila in mitt bidrag till veckans utmaning....
/Lena S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback