Du hänger väl på utmaningsresan?

Det är fortfarande tid kvar att vara med på utmaningsresan från start! På söndag 23.59 är det deadline för första utmaningen!

>image1263Förutom de fina första - tredje priserna vi berättat om tidigare kommer det även lottas ut ett pris till en av deltagarna. Det är Miimo som sponsrar en deltagare med ett ark alfabetsgnuggisar och ett ark gnuggisar med ord/meningar.


Om du inte redan gjort det, skicka in ditt bidrag till [email protected]. På måndag kommer nästa utmaning och då kommer även mer information om röstningen!

Kommentarer
Postat av: Anki (Fröken Svår)

Mitt (mina) bidrag är på gång...ska jobba i natt för att hinna *S* Jätterolig utmaning!

Postat av: Jeanettan

Va.... får man lämna in flera bidrag?
Sak du det Anki?...

2007-09-22 @ 09:05:31
Postat av: Anki (Fröken Svår)

hm...nej jag har nog fattat fel *S*...jag ska skicka in ETT bidrag...fick för mig att man fick skicka in i alla klasser så jag har gjort tre (vilket ska jag välja nu då?) *S*

2007-09-22 @ 11:10:55
URL: http://rosalia.se/anki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback