Veckans insända bidrag

Åh vad många härligt fina bidrag vi har fått denna vecka! Fast väääldigt många är charmiga Filurer så de tänker vi inte visa upp riktigt än.  :-)

Istället ska vi visa upp tre härliga ScrapJacked-alster baserade på Bellis fina layout.

Först visar vi Linda Hassling / gulligullan som säger så här om sin layout:
"Jag blev så inspirerad av er senaste ScrapJacked (#14), jag fastnade för att använda ett citat samt att låta en stor del av den svarta cardstocken vare "orörd". Jag har hämtat en mening från Paulo Coelhos bok Alkemisten, vilket är en bok jag älskar. För mig handlar citatet om att hålla en dröm (som för tillfället känns rätt så avlägsen) levande, då går den fortfarande att uppfylla :) "
image621

Sedan visar vi Sonja / rastom32
som berättar att det står så här på den bruna akrylfärgen:
"Nämen, hur gick detta till?! Ett foto på mig! Unikt är rätta ordet, minst sagt!"
image622

Sist ut denna vecka är Mari Rosenqvist som blev inspirerad av pappersbitarna och akrylfärgen. Det vackra orange pappret till titel och text var det perfekta fyndet i pappersinsamlingen - ett amerikakuvert. Smart!
image623

TACK till alla som skickat in härliga layouter och kort! Ni är fantastiskt duktiga där ute!!

Kommentarer
Postat av: Mikkelhilde

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback