Ikea inspirerar!

Ikea har en mycket inspirerande och trevlig tidning - Ikea Family - som kommer några ggr/år. Där kan man hämta mycket inspiration till scrappandet såväl med färger som upplägg.

Den här sidan i tidningen har inspirerat våra designers

image537


Inspireras du av den? Skicka då ditt bidrag till oss senast 16 maj - [email protected]


Desginteamet tolkar:

Meritxell
Jag ville luta LO:n och använda lite av den gröna färgen. Det passade perfekt till temat in min LO: "torticollis", en liten nackproblem som min son har haft sedan han föddes.
image538

Silwerstar
Först tyckte jag att denna utmaning kändes svår, men så fort jag satte mig ner för att scrappa
så flöt det på jättebra.
image539

Pickos
Jag tog fasta på själva upplägget
image540

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback