ScrapJacked #6

Då var det måndag igen och en ny vecka sätter fart. Hoppas att ni alla har haft en härlig helg för nu tutar och kör vi vidare med en ny ScrapJacked Sweden!!

Vem kan det vara vi har scrapjackat idag? Ja det ni.... :-)
Vi hittade en layout som var långt ifrån de freestyliga många av oss dras till. En layout som är fin, enkel och avskalad men som öppnar upp för många möjligheter.

image305
Fialia - du har blivit ScrapJacked!!

Vår utmaning till er är att ni gör en version av denna layout av Fialia och skickar in till oss före söndag. Du har då chansen att bli den lyckliga som får visa upp sin layout här på bloggen.
[email protected]

Här får ni se hur teamet har använt Fialias layout:

Evelina (maskrosfjun): Jag inspirerades av de snedställda fotona och den mönstrade pappersremsan på vänster sida. Jag la dock min i mitten och på vertikalen istället.
image306

Anna-Carin: Jag inspirerades av placeringen av fotona. Fialia har bara använt ett mönsterpapper, vilket jag också gjorde. Hon har jobbat fint med att plocka upp färger från fotona, och det blev också i mitt fall.
image307

Camilla (floweret):
image308

Jenny:
image309

Kicki: Jag inspirerades av enkelheten, remsan med mönstrat papper, fotonas placering, fotomattorna och titelns placering
image310

Kommentarer
Postat av: Zarah

Heja Fialia - go go go!! :D
Vilka härliga versioner ni gjort, tjejer, och nog 17 blir man inspirerad! Undrar om jag inte ska gå och scrappa lite...! ;)

Postat av: Fialia

Kul att ni valt en av mina layouter! Och vilka fina layouter ni gjort utifrån den!! *glaaaaaad*

2007-03-26 @ 12:24:16
URL: http://scrappa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback