Teamet utmanar varandra

Idag är vi uppe med tuppen. Solen skiner och det vacka vädret är ett faktum, i alla fall i norra Sverige.

Idag presenteras en utmaning som Anna har gett till Sophia/Fialia och Evelina/Maskrosfjun. Håll ögonen öppna för fler teknik- och/eller materialutmaningar av denna sort kommer att presenteras nu under juli månad och en bit in i augusti.

Annas utmaning låter så här:
* På LO:en ska det finnas med någon typ av snurklor.
* Minst tre mönstrade papper ska rama in fotot.
* Det ska finnas med antingen ritade eller riktiga sömmar.
* Någon rund form ska rama in rubriken

Sophia/Fialia har scrappat denna layout på sin dotter som börjar vara less på att ständigt vara sin mammas fotoobjekt.
image841

Evelina/Maskrosfjun bjuder på en vinterlayout med härliga Elsiepapper:
image842

Nu är det dags för dig att anta utmaningen. Eftersom sommaren har gjort stora framsteg och semestertider råder så får ni lite extra tid på er innan ni behöver skicka in ert bidrag. Senast onsdag den 18 juli vill vi se ditt bidrag. Som vanligt är adressen:
[email protected] tänk på att förminska din bild till ca 500 x 500 pixlar.

Lycka till och ha en trevlig dag i solen, på de håll och kanter som den lyser.


Kommentarer
Postat av: Smarre

Supersnygga blev de ju!!

Postat av: Miaa

Vilka härliga sidor!!
Om jag ska kunna (om jag hinner) anta utmaningen vill jag veta vad snurklor är? Är det snirklar kanske? :-)
MVH Miaa

2007-07-04 @ 11:21:15
Postat av: Anna K

Kärt barn har många namn ;-) Snurklor använder jag, snirklar en del, swirls en del o.s.v. Om du tittar på Fialias LO (den översta) så är en snurkla det stämplade överst till vänster och i nederst till höger.
Hoppas att du förstår vad jag menar och att vi får se ett bidrag av dig :-)
Anna

2007-07-04 @ 15:19:13
URL: http://www.kassfeldt.se
Postat av: Sandra

Jag gillar verkligen båda dessa. Jättefina! Blir inspirerad!

2007-07-04 @ 22:52:12
URL: http://almanova.blogg.se
Postat av: Miaa

Jag förstod nästan att det var det du menade, men jag tänkte att det var bäst att fråga, så det inte var nåt nytt jag missat. ;-) Tack för svar ditt snabba! Jag ska se om jag hinner sätta mig i dag eller i morgon, sedan ska vi åka iväg några dagar...
MVH Miaa

2007-07-05 @ 09:02:16
Postat av: Justincarmen

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-10-08 @ 11:05:27
URL: http://justincarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback