Scrapjacked #17

Då var det dags igen ;-) Vi har plöjt genom bloggar och hittade en favorit hos många. Det var svårt att besluta sig för vilken av LO:erna vi skulle välja, för det finns mängder utav dem, med samma karaktäristiska stil. Teamet har gjort helt egna versioner inspirerade av layouten. Nu utmanar vi er andra att göra samma sak! Scrappar ni utifrån layouten vi visar här nedan så skicka in till oss på [email protected] senast lördag 7/7.

Denna måndag har vi valt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

image818

Den underbara Zarischka!!!

Grattis - du har blivit Scrapjacked!

Teamets layouter ser ut så här:

Jenny som säger så här om sin jack:
"Den här HADE jag tänkt CASE:a, men sen "bidde" det inte så, det bidde faktiskt lite av en tummetott, men... Tja, den VAR inspirerad av Z's LO från början, även om det inte syns så mycket nu!"
image819

Fialia:
"Jag har verkligen jackat Zarahs LO. Jag älskar hennes stil och det var kul att testa den. Dock blev min lite mer avskalad än originalet."
image820

Slutligen så säger Camilla/Floweret så här om sin jack:
"Jag knyckte färgerna, lager-på-lager och blomman från Zarah."
image821

Antar du utmaningen?

Kommentarer
Postat av: Zarah

Åh... Vad stolt jag blir! TACK! :D

Postat av: Millan

Verkligen härliga layouter ni gjort!

2007-07-02 @ 13:37:40
URL: http://saltpeppar.se
Postat av: Lily

Vad kul! Grattis Zarah! Härliga tolkningar. :-)

2007-07-02 @ 20:26:35
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback