Bokomslag - "Svinalängorna"

Marie/Smarre fastnade för framsidan på boken "Svinalängorna" när hon stod i kön för att betala sina matvaror. Vips, åkte boken ned i handlingskorgen med hennes enda tanke att vi skulle använda framsidan som utmaning. Om Marie har läst boken ännu förtäljer inte historien, men vi gillade framsidan mycket, som ser ut så här:
image865

Teamet har inspirerats av framsidan och layouterna ser ut så här:

Marie/Smarre har använt foton på sin dotter Felicia:
image866

Kicki/pickos
har gjort en layout som är SÅ lik bokomslaget:
image867

Pias layout så pussas det:
image868

Annas
älskade man blev objektet på hennes layout.
image869

Har du läst boken? Skriv gärna en kommentar med ditt omdömme! Blev också du inspirerad till att scrappa? Skicka din layout till
[email protected]. Föminska bilden till 500 pixlars bredd.

Kommentarer
Postat av: cattis

Vilka läckra sidor ni har gjort!!! Och den här utmaningen var verkligen inspirerande!Det var en läcker framsida på boken! Få se om jag hinner med den.. ;o)

Postat av: Smarre

Nä jag har fullt upp med att scrappa och läsa Harry Potter så jag har inte hunnit läsa Svinalängorna ännu. Men det är ett kommande projekt som ligger på mitt sängbord! :-)

2007-07-11 @ 09:07:07
URL: http://mariekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback