Presentation av Mikaela

Då är det dags att presentera den tredje av våra nya medlemmar - Mikaela Rudhner.
Så här berättar hon om sig själv.

Jag heter Mikaela är 33 år och kommer ursprungligen från Uppsala, men bor sen ett antal år i Göteborg med min man Anders våra barn Timothy 5 år och Alex 2 år och 2 katter. 
Jag började scrappa 2002 när min son Timothy föddes. Det började med att jag ville göra en egen Mitt första år bok. Jag hamnade på Two peas in a bucket och så rullade det på. 
Jag är från början utbildad fotograf, men jobbar inte som det just nu, men det är en dröm jag har i framtiden.
Min stil...svårt...jag utgår ju alltid från mitt foto, fotografiet är viktigast och ska vara i fokus. Så jag scrappar ganska enkelt, inte för mycket dekorationer.  Jag finner inspiration genom att kolla in andra duktiga scrappare, men också genom riktigt bra konst, fotografier, filmer, musikvideos m.m.
Scrapsvackor får jag rätt så ofta och då tror jag alltid att jag aldrig mer kommer att göra en albumsida. Så då brukar jag alltid göra miniböcker, små enkla projekt. Och sen så fotograferar jag. Och sen så helt plötsligt så har jag fotat den där bilden som bara måste scrappas och så är jag igång igen. 
Mitt mål för 2007 är att jag ska bli bättre på journaling är riktigt dålig på att skriva ner händelser och minnen mer i detalj, jag låter allt för ofta fotot tala för sig själv.
Det ska bli väldigt spännande att vara med  här på Scraputmaningen och jag ser fram emot alla spännande uppdrag.
mikla

Kommentarer
Postat av: Morfen

Härlig layout Mikaela! Roligt att få "jobba" med dig. :)

Postat av: Annika

Kul!! Från Uppsala minsann, det visste jag inte! Jag gillar dina layouter, men det visste du väl redan! Nu ska jag titta in här oftare också!
Lycka till med uppdraget

2007-02-01 @ 23:15:11
URL: http://annikaskreativasida.blogspot.com
Postat av: Vetlerebecka

Very informative and enlightening website

2008-09-01 @ 13:07:28
URL: http://vetlerebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback