Presentation av Johanna och Anna

Då var det dags med en liten presentation av våra nya designer. Först ut är Johanna och Anna:

Johanna berättar så här om sig själv:
Johanna heter jag, men jag går mest under namnet ”silwerstar” på nätet.
Jag är 24 år och bor med man och två barn (Jakob född –04 och Julia född –05) i en lägenhet i norra Östergötland. Vi bor inte särskilt stort, men jag har lyckats norpa åt mig en liten scraphörna i det som en gång i tiden var en klädkammare.
Scrappandet har jag pysslat med i ett år nu (även om jag gjorde några trevande försök tidigare än så) Jag scrappar ganska ostrukturerat, och har egentligen inga speciella album som jag försöker fylla, utan jag scrappar det jag känner för här och nu. Jag blandar hej vilt mellan olika format dessutom, det är ingen ordning alls på mig ;-) Mest blir det i A4 dock, både stående och liggande. Det blir mest mina trollungarna som jag scrappar om, så till slut så tror jag nog att jag har tillräckligt många layouter för att de ska kunna få sina egna album i de varierande formaten ändå :-)
Utmaningar är något jag pysslat efter ända sen min scrapstart, det är ett jättebra sätt att komma igång tycker jag, så jag är väldigt glad över att få äran att få vara med på ett hörn här i Scraputmaningen och jag tror detta kommer bli jättekul! :-)
johanna

Så här säger Anna om sig själv:
Jag heter Anna men online är jag alltid Morfen. Jag är en scrapberoende varelse som njuter av att få sitta bland mina papper och foton, minnas, glädjas och pyssla. Det är en värld som är min, dit jag kan dyka in och få släppa allt för en stund. Jag lider sällan av prestationsångest när det gäller scrappandet för jag känner inga måsten i att scrappa alla foton eller att göra det i en viss ordning utan allt kommer i den takt som lust och inspiration kommer. Jag scrappar både nya och gamla bilder och inspireras mycket av Creating Keepsakes och många duktiga scrappare som visar sina alster på olika forum och bloggar.  Jag började lite smått med denna roliga hobby 2002 genom att surfa runt på amerikanska sajter och så handlade jag lite då och då också. 2004, när vårt första barn kom satte jag igång på allvar och jag känner att jag utvecklas hela tiden.  32 år är jag och lever med min man och våra barn (Téa 2 år och Gabriel 11 månader) i ett hus i Göteborg. Ett tag till är jag mammaledig men sen är det till att börja jobba igen. Dagarna går fort och nästan allt kretsar kring familjen. Att laga mat roar mig också ganska mycket, men scrappingen slår allt.

morfen


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åh så snygga, färgglada och inspirerande layouter!!

Postat av: Christina W

När man ser alla snygga grejer så vill man ju börja själv

2007-01-06 @ 12:10:38
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: Christina W

Man blir väldigt inspirerad av alla fina grejer. Nästan så man funderar på att börja själv...(skrev ett inlägg förut men det fastnade i cyberspace tror jag)

2007-01-06 @ 12:19:06
URL: http://godmat.webblogg.se
Postat av: Morfen

Johanna, vilken härlig layout om ditt scrappande!!

2007-01-06 @ 14:01:37
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Johanna ~ silwerstar

Jag tokdiggar Morfens LO, verkligen jättesnygg!
(& tack för komplimangen :-P)

2007-01-06 @ 15:13:59
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Sanna

Många, många Grattis till er tjejer!!!!
Underbara presentationslayouter!

2007-01-08 @ 08:04:47
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Teodoramy

Interesting site. Worth the visit!

2009-09-01 @ 11:16:44
URL: http://teodoramy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback