Presentation av Evelina

Då var det dags att presentera den sista av våra nya medlemmar i designteamet - Evelina Roos! 
Så här säger hon själv:

Jag heter Evelina Roos men kallas för eddy. På de flesta andra forum heter jag maskrosfjun, vilket också var ett vanligt smeknamn från början men numera säger nästan alla eddy. kort och lätt.

Jag är 20år (snart 21) och kommer ursprungligen från göteborg men bor nu i Piteå där jag läser till upplevelseproducent. Jag åker konståkning på elitnivå samt jobbar som bartender på kårhuset och som bodycombat instruktör för studentidrotten, för vilken jag även sitter i styrelsen.

Jag har två passioner som alla får utlopp i min kreativitet. Scrapping och upplevelser. För att dra de kort så älakar jag alla typer av upplevelser och anser att man ska uppleva så mycket som möjligt så ofta som möjligt. Scrappa började jag med för ungefär ett och ett halvt år sedan och jag älskar det. Det får mig att koppla bort allt från min annars så fullspäckade vardag och bara njuta för mig själv, eller med min bästa kompis framför köksbordet Very Happy

evelina

Kommentarer
Postat av: Kicki

Läckert Evelina!!!

Postat av: Claudia79

Jättefin LO!!

2007-01-14 @ 09:16:35
Postat av: Anonym

men, evelina.. bartender på kårhuset? är det en flashigare omnämning av att jobba i de oavlönade, frivilliga barlagen? (i vilka du mig veteligen inte lägre ingår..)

2007-01-16 @ 14:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback