Nytt år - nya löften

Ja då var det ett nytt år - 2007. Undrar just hur länge det tar innan man har lärt sig skriva det rätt?
Jag älskar nystarter då det finns nya fräscha möjligheter till förändringar. (Visst, jag vet....det GÅR att förändras utan att det behöver bli ett nytt år eller ny månad osv....men det är nåt speciellt med ett nytt ÅR...)
Vilka förändringar har du tänkt göra det här året? Leta ny bostad? Nytt jobb? Ny partner? Bryta upp? Löften av olika slag...DET är temat för den här utmaningen! Har du inte redan gjort det så sätt dig och scrappa något som har med förväntningar inför 2007 att göra. Det kanske inte är dina förväntningar, det kanske är ett barns eller en farmors? Fortsätt gärna visa oss era layouter!
[email protected]

Vad jag har lovat mig själv inför 2007 kan ni se på layouten nedan. Jag arbetade hårt med att maskera 2007 och måla med svart runt om och sedan massor av Lil Davis glitter glaze ovanpå.
/Marie
2007-Marie

Kommentarer
Postat av: Kicki

Läckert Marie! :-D

Postat av: Ravnalise

Great Site thanks

2008-10-17 @ 10:32:12
URL: http://ravnalise.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback