Gott nytt år - och så tävlingen förstås!

Gott nytt år önskar vi alla våra kära besökare! Hoppas ni hade en härlig kväll och att det nya året har startat bra så här långt! Jag tycker det är något speciellt med nystarter, de känns spännande på något sätt. En rejäl chans till något nytt. Jag har på känn att 2007 kommer att bli ett spännande scrapår och vi har ett och annat i bakfickan åt er!  :-)

Det är dags att redovisa Decemberjaktens alla poäng. Jag hade lite strul med min internetuppkoppling och det här kom ut lite sent så jag förlänger tiden för redovisning till på fredag istället.

Du redovisar helt enkelt genom att räkna ihop dina poäng för allt du har scrappat under december månad enligt listan som fanns i
tävlingsbeskrivningen. Din slutsumma redovisar du i ett mail till [email protected] tillsammans med ditt namn, adress och mailadress. För varje 20 poäng du har fått ihop får du en lott och deltar i utlottningen av ett hemligt pris. Redovisningen skickar du alltså in senast fredagen den 5 januari.

Du  behöver inte maila in dina layouter! Fast självklart är det alltid lika kul att se vad ni gör så om du ändå vill skicka in så lägger vi upp dem här och visar alla andra. Hela grejen var mest för att få en liten kick att skapa något extra och vi litar ju på att ni inte fuskar och skarvar dit extra poäng.  :-)


Kommentarer
Postat av: Snorkfröken-Lindha

Ska man maila in bilderna också på sina alster och skriva hur man räknat poängen eller ska man bara räkna ihop sina poäng? Har man sedan tidigare skullat visa sina alster någonstans?

2007-01-01 @ 15:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback