Gastutmaning 2: Adventstider

Linda: "Nu är vi mitt uppe i december och adventstider, min favoritmånad. För mig innebär det mysstämning med tända ljus, lussebullsbak, glögg och julpyntande. Fundera på vad adventstider är för dig och scrappa en layout om det."

Skicka oss ditt alster på temat "adventstider" senast den 12/12 till adressen
[email protected]. Förminska din bild till 500 pixlars bredd och skriv adventstider i ämnesraden.

Linda/Gulligullan:
image1543

Camilla/Smörblomman:

image1542

Meri:
image1544

Sophia/Fialia:

image1545

Kommentarer
Postat av: Janni

Hej!
Har nyss börjat scrappa och tycker det är fantastiskt kul.
Jag undrar, använder ni er av en sån där cuttlebug när vi gör bokstäver och figurer eller hur gör ni dom?
Och isåfall, vad kostar den och var köper man den?
Nu får jag ju rusa till Panduro så fort jag vill skriva något och köpa klisterbokstäver.. blir dyrt och är inte alls lika snyggt..

Mvh Janni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback