Vi liftar Elsie +en utmaning

Idag ska vi scraplifta Elsie!
Vi i teamet har själva valt ut varsin layout som vi sedan har liftat. Ni kommer att få se ett gäng idag och så kommer ni få se fler sedan under veckan. Självklart vill vi även se din Elsie-lift!
[email protected]

Först Elsies layout:
image384

och sedan Peterlinas tolkning av den:
image385


Här är en annan av :
image386

Sedan har vi Maries (smarres) tolkning av den:
125899-393


Nästa layout av Elsie:
image390

och så Evelinas (maskrosfjuns) tolkning:
image391

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Självklart har vi en utmaning till er också!
Elsie använder ofta lite annorlunda material på sina layouter och en sak hon ofta använder är filt. Här har Kicki (pickos) gjort en layout med en massa detaljer av filt. Vi utmanar er att prova detsamma! Skicka gärna in och visa era layouter! [email protected]
image392


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad kul! Och så mycket snyggt ni gjort jag ska försöka att hänga med på nån.

Postat av: Miaa

Jag är faktiskt snart klar med min första!! Jag fortsätter nog med fler... För det får man väl (kom jag på)? Jag menar, skicka in till varje utmaning om man vill? Får man skicka in fler än ett alster till samma utmaning?
MVH Miaa

2007-04-11 @ 12:32:13
Postat av: Marie

Självklart får ni det Miaa! :-)

2007-04-11 @ 12:35:27
URL: http://scraputmaningen.blogg.se
Postat av: Miaa

Okej, trodde det var så, men bättre fråga en gång för mycket, än en för lite!
Ha en fortsatt bra dag!!
MVH Miaa

2007-04-11 @ 13:54:37
Postat av: Abdulkarine

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-15 @ 12:47:57
URL: http://www.enequist.dk/abdulkarine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback