Sök till teamet!

Jag vet att det finns många där ute som inte tror att de duger till att vara med i ett designteam. Jag har en nyhet till er - NI DUGER!!  :-)

Så ni som tvekar, sök i alla fall! Du har absolut inget att förlora på det, men du kan ha en himla massa TUR just den dagen. Jag kanske gillar det jag ser.  :-)

Sedan har det absolut ingen betydelse om du har scrappat i hundra år eller två veckor. Du behöver inte vara ett fullblodsproffs utan du får en chans att utvecklas under tiden.

Det kommer inte vara så att du behöver producera ett visst antal layouter per månad eller liknande. Vi vet alla att det finns ett liv utanför scrapvärlden och att det pockar på extra uppmärksamhet ibland. Jag vet det och kommer inte att hänga er för det.

Känner du tvekan inför att idéspruta utmaningar? Sök ändå men låt det framgå i ditt mail. Det kanske finns en annan som gärna ger utmaningar men som inte är redo att visa upp layouter? Det fixar sig!

Men kom ihåg det jag sa i början - NI DUGER!!  :-)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag tar dig på orden! Har, trotts viss tvekan skickat in en ansökan nu!
Katarina

Postat av: Morfen

Jag vill knåpa ihop nåt också! :)

2006-10-24 @ 21:10:04
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Johanna ~ silwerstar

Nu har jag skickat iväg en ansökan jag med :-)

2006-11-01 @ 17:48:00
URL: http://silwer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback