Designteam sökes!

Det är dags för Scraputmaningen att söka efter ett designteam. Jag söker efter några personer som kommer att få skapa layouter till de olika utmaningarna. Du ska även vara påhittig och hjälpa till att komma på nya bra utmaningar.

För att ansöka gör du så här:
Du skickar ett mail till
[email protected]. I mailet berättar lite om dig själv och om du är med i några andra designteam, skickar med EN layout (500 pixlar) som bäst visar din stil. Dessutom vill jag att du ger exempel på tre roliga och bra utmaningar som du tycker skulle passa att erbjuda. Har du layouter upplagd någonstans på nätet så skicka gärna med en länk till ditt galleri.

Ansökningstiden går ut den 3/11.

Lycka till!  :-)


Kommentarer
Postat av: Malin H

Hej!
Kul initiativ!!! Får se om jag kan få till nåt spännande.....
Kram Malin H

Postat av: Millan

Jättekul initiativ! Jag älskar scraputmaningar!

2006-10-24 @ 18:02:21
URL: http://millans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback