Emilia

Här kommer presentation av Emilia:

Jag heter Emilia (vilket jag även kallas på scrappiz och andra forum) och är 27 år. Jag bor i ett liten stuga på landet tillsammans med min sambo och vi väntar vårt första barn i januari. Jag började med scrapbooking när jag var au pair i USA 2001, men hade sedan ett uppehåll några år innan jag insåg att denna underbara hobby börjat bli riktigt populär även i Sverige. Jag scrappar i lite olika format och allra roligast tycker jag det är att göra minialbum och att scrappa lite andra saker och ting. När jag gör lo:s så blir det ofta med ganska många fotografier och mycket text. Jag gillar att scrappa efter utmaningar som får en att testa något annorlunda eller tänka på ett nytt sätt och tycker det här ska bli jättespännande!

Emilia Rällsjö

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Åh, vilken fin låda!

Postat av: moma

Å så läckert!

Så smart idé!

2006-11-07 @ 18:12:53
URL: http://monma.blogspot.com/
Postat av: jenny_li

Å vilken fin låda - jag får ta och lära av dig, har ofta varit sugen på att scrappa på annat än albumsidor, men aldrig fått till det riktigt! Den här är jättefin!

2006-11-08 @ 11:34:29
URL: http://himmelochord.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback