Anna-Carin Mattsson

Här kommer nästa presentation samt en layout om något som ligger Anna-Carin kärt.

Jag heter Anna-Carin Mattsson (född -77). Sedan mars 2004 är jag gift med Peter och sedan februari 2005 även mamma till vår dotter Andréa. Inte nog med det, jag är också matte till två kattdamer. Vi bor till Sollentuna och trivs jättebra.  Jag har scrappat sen januari 2006 och min stil kan väl bäst beskrivas som grafisk, stilren och sparsam med dekorationer. Det viktigaste för mig är att berätta historien bakom fotot, eller hitta ett foto som passar till en historia. Att fånga vardagens små ljusglimtar, anekdoter utan att för den skull scrappa alla foton eller händelser. Scrappar främst i lettersize men har provat på 12x12 ibland. Favoritprodukt just nu är Chatterbox härliga mönstrade papper. Gillar också min QK-tång, brads, öljetter, knappar och foamstamps.
Anna-Carin Mattsson

Kommentarer
Postat av: jenny_li

Vilken ljuvlig tulpanbukett! Älskar också tulpaner - men är av nån anledning dålig på att köpa hem dem... Får lära av dig, för man blir verkligen GLAD av att ha tulpaner hemma!

Postat av: Moma

Vilket vackert foto! passar perfekt med layouten till den.

2006-11-08 @ 19:54:20
Postat av: Niclasnatasha

Your website is extremely interesting

2009-05-29 @ 10:25:40
URL: http://niclasnatasha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback